SuSE 8.1 Installation

George Ladopoulos gelado9 at yahoo.gr
Mon Mar 24 10:29:11 EET 2003

          Καλημερα,

          Καλή αρχή! Εγκατέστησα πρόσφατα το SuSE 8.1 και δε μου αναγνωρίζει με τίποτα το CDR μου. Έχω επίσης δύο σκληρούς και DVDROM. Έχω ήδη πειράξει τα fstab και mtab. Έχω την εντύπωση πως μου αναγνωρίζει τα CDR και DVD ως SCSI και όχι ATAPI. Μέσα από το YaST2 μου δείχνει 7 DVD και 7 CDR!!!  Σε ένα άλλο μηχάνημα έβαλα το RED HAT 8.0 και υπάρχει πρόβλημα με τον screensaver που δε λειτουργεί. Μου λέει συγκεκριμένα να γράψω στην κονσόλα xhost +localhost (αλλά και πάλι τίποτα). Τι γίνεται εδώ;  Σε κάθε περίπτωση ευχαριστώ.

                                                                                Gelado