.....red hat 8.0 PWS elinika ........

Athanasios D. Sarantopoulos engineer at wired-net.gr
Tue Mar 18 15:10:59 EET 2003

Γεια σας και καλή αρχή και συνέχεια.

Όταν παλαιότερα χρησιμοποίησα το Mandrade 8.2 μπορούσα να διαβάσω και να
γράψω Ελληνικά χωρίς να καταφέρω ποτέ να βάζω τόνους. Τώρα έχω και γω
εγκαταστήσει το RH8.0 αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να γράψω Ελληνικά
ακόμη. Διάφορες οδηγίες που είχα διαβάσει  κατά καιρούς δεν ήταν
χρήσιμες. Νομίζω οτι η HELLUG θα πρέπει να έχει πρώτη προτεραιότητα τη
λύση αυτού του σημαντικού προβλήματος. Αν δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις
την μητρική σου γλώσσα τη σήμερον ημέρα στο Η/Υ τότε αυτή η κατάσταση
μας φέρνει πολλά χρόνια πίσω. Πολλοί θα ήταν έτοιμοι να κάνουν
MIGRATE2LINUX αλλά δεν το αποφασίζουν για τον παραπάνω λόγο. Προς το
παρόν, τουλάχιστον.

Φιλικά,

Θανάσης Σαραντόπουλος