"Lugistics": Na (3ana)organwthoyme (?)

Michael Iatrou iatrou at linux.gr
Mon Jun 13 20:15:12 EEST 2005

When the date was Monday 13 June 2005 18:58, DJ Art wrote:

> LOL.
>
> Κάτσε. Το υπόλοιπο site του hellug δε χρειάζεται να γραφτεί από την
> αρχή, αφού έγινε που έγινε η δουλειά τώρα :P

Εχμ, δεν είναι πως η δουλειά είναι απόλυτα ολοκληρωμένη και δε χωράει
συμμάζεμα/βελτίωση.

> Ακόμα και για το lugistics δεν έχει νόημα να συζητάμε σε τί θα γραφτεί
> από τη στιγμή που δεν θα το γράψουμε εμείς οι ίδιοι :P
>
> Κι αν βγεί κάποιος αύριο και προσφερθεί να το γράψει ακόμα και σε Java,
> δε νομίζω να μας χαλάει. Εδώ έτσι όπως πάμε, όποιος το γράψει, διαλέγει
> και σε τί θα είναι :)

Υποτίθεται ότι πρέπει να υπάρχει μια κοινή γραμμή, δεν κάνει καθένας ό,τι του
έρθει. Γι αυτή τη κοινή γραμμή γίνεται η συζήτηση.

> Οπότε, ναι, δεν καταλαβαίνω γιατί καίγεται ο Μπόλης να διερευνήσει αν
> αξίζει να γραφτεί σε Zope ή όχι. Μην κοιτάς που του απαντάμε επειδή
> ρωτάει την άποψή μας και για να του κάνουμε το χατήρι να αποκτήσει
> "ζωή" και πάλι αυτή λίστα ;)

Ο Σπύρος απλά θέλει να κάνει λίγο ντόρο, φαντάζομαι πως αν δεν απαντήσουμε εσύ
κι εγώ, θα είναι ένας μακρύς μονόλογος.

:-)

--
 Michael Iatrou