"Lugistics": Na (3ana)organwthoyme (?)

DJ Art djart at linux.gr
Mon Jun 13 18:58:09 EEST 2005

On Monday 13 June 2005 18:18, Michael Iatrou wrote:
> Αυτό είναι όλα τα λεφτά!
> IMHO, το θέμα πρέπει να θεωρείται λήξαν, να πούμε ότι η δουλειά
> αρχίζει σε php, από το καινούριο site που έχει φτιάξει ο Γιάννης
> κρατάμε τη δομή και το content και όλα τα υπόλοιπα γράφονται από την
> αρχή.

LOL.

Κάτσε. Το υπόλοιπο site του hellug δε χρειάζεται να γραφτεί από την
αρχή, αφού έγινε που έγινε η δουλειά τώρα :P

Ακόμα και για το lugistics δεν έχει νόημα να συζητάμε σε τί θα γραφτεί
από τη στιγμή που δεν θα το γράψουμε εμείς οι ίδιοι :P

Κι αν βγεί κάποιος αύριο και προσφερθεί να το γράψει ακόμα και σε Java,
δε νομίζω να μας χαλάει. Εδώ έτσι όπως πάμε, όποιος το γράψει, διαλέγει
και σε τί θα είναι :)

Οπότε, ναι, δεν καταλαβαίνω γιατί καίγεται ο Μπόλης να διερευνήσει αν
αξίζει να γραφτεί σε Zope ή όχι. Μην κοιτάς που του απαντάμε επειδή
ρωτάει την άποψή μας και για να του κάνουμε το χατήρι να αποκτήσει
"ζωή" και πάλι αυτή λίστα ;)

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?