"Lugistics": Na (3ana)organwthoyme (?)

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Jun 13 14:02:05 EEST 2005

On Thursday 09 June 2005 19:00, Spiros Bolis wrote:
> Pisteyete pws a3izei na "xtistei" to "lugistics" panw se kati tetoio
> (python based)?

Αν και δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ αυτόν τον καιρό (και όπως ήδη ξέρεις
ασχολούμαι με πολλά άλλα, δεν μπορώ να τα φορτωθώ όλα), η άποψή μου
είναι η εξής:

Τεχνογνωσία πάνω στο Zope/Plone από ότι κατάλαβα δεν έχει κανένας από
μας. Το Zope είναι κυρίως framework. Μόνο στην Internet Hellas είχαμε
"ακούσει" ότι ξέρουν αρκετά από Zope, αλλά δεν το έχουμε δεί ακόμα και
περιμένουμε να το δούμε εδώ και 1/1.5 χρόνο.

Αυτήν την εποχή "της μόδας" είναι η PHP.
Αυτό που πρέπει να είναι το lugistics δεν είναι κάτι το εντελώς φοβερό
και το εντελώς πρωτότυπο, πρακτικά ένα καλό σχήμα βάσης δεδομένων
χρειάζεται και μερικές (web) φόρμες.

Αυτό που με προβληματίζει με το Zope, είναι πως το Zope το "παίζει" λίγο
enterprise. Ότι ώρα θέλουν το κλείνουν ή το κάνουν commercial, ή ακόμα
και το development μπορεί να σταματήσει κλπ.

Γιατί να έχουμε κάτι βασισμένο στο Zope ? Βέβαια, αν υπάρχει κάποιος με
όλην την όρεξη και τη διάθεση να το χτίσει και να το συντηρεί σε
zope/python, δεν υπάρχει πρόβλημα.

Και από ότι ξέρω, ήδη ο Αλέξανδρος έχει φτιάξει βάση για τα μέλη. Μάλλον
πρέπει το lugistics να αρχίσει να "αναπτύσσεται" γύρω από τη δουλειά
που έχει κάνει, συμπληρώνοντας τα κενά (δηλαδή ψηφοφορίες, καλύτερο
interface κλπ κλπ).

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?