"Lugistics": Na (3ana)organwthoyme (?)

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Jun 11 12:09:22 EEST 2005

Spiros Bolis wrote:
<snip>
> Pisteyete pws a3izei na "xtistei" to "lugistics" panw se kati tetoio
> (python based)?

Nomizo pos prota prepei na doume kapoia pio basika zhthmata sxediasmou. Ayto
pou eixa sto nou mou palia, einai pos prepei na yparxei mia kentrikh bash
xrhston, eite se kapoia db eite se LDAP. Apo kei kai pera, oi epiloges na
exoun basiko krithrio kata poso to kathe software mporei na xrhsimopoihsei
ayth th bash, meso PAM h otidhpote allo.

<snip>

> Se posoys apo osoys blepoyn to e-mail ayto yparxei akoma diathesh kai
> xronos gia psa3imo?

Diathesh ligh, xronos akoma pio ligos kai ayto kata periodous. Omos an
vrethoun arketa atoma (kai den eimaste mono esy ki ego), mporei na mou
anoiksei pali h oreksh na asxolhtho, esto kai se epipedo sxediasmou. Alloste
ta teleytaia xronia doulevo akrivos pano se tetoia themata, LDAP, db, web
based pragmata (opos p.x. ena ticketing system kai ena LDAP frontend kai ta
dyo web based).

To zope to koitaksa ki ego, alla den eimai katholou sigouros oti aksizei na
asxolhthoume me tetoioy eidous software otan exoume kati poly sygkekrimeno
ypopshn opos to lugistics. Tha protimousa kati pio aplo. Telos panton, an
vrethei kosmos, to koitame pio leptomeros.

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========