sql schema

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Mon Oct 21 11:33:12 EEST 2002

On Mon, Oct 21, 2002 at 09:27:24AM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:

> Αυτό που σκεφτόμουνα είναι να δούμε πώς δουλεύει ο slapd με sql. Χρειάζεται
> κάποια minimum tables για τα βασικά του πεδία. Αν μας βολεύει, μπορούμε να
> "χτίσουμε" τα υπόλοιπα (άσχετα με LDAP) tables γύρω από τα tables του
> slapd. Αν όχι, σχεδιάζουμε το schema από την αρχή.

Δεν υπαρχει κατι το ιδιαιτερο στη λειτουργια του slapd over sql.
Απλως θα είναι front end, σε δεδομενα tables, αλλα ηθελα να ξερω
πως περιπου θα ηταν αυτα τα tables. Anyway θα φτιαξω ενα απλο table
με username-uid-password και θα το περασω πανω απο αυτό.

> Οκ, αλλά για να υπάρχει leader πρέπει να υπάρχουν και followers και κίνηση
> δεν βλέπω... :-) Εσύ πώς πας από χρόνο, θα μπορούσες να αναλάβεις;

Οχι. Αλλά απ'οτι βλεπω δεν λειπουν τα ικανα για το σχεδιασμό ατομα, απο
τη λίστα αυτή..

--
Nikos Mavroyanopoulos
Email: nmav at gnutls org