sql schema

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Mon Oct 21 09:27:24 EEST 2002

Nikos Mavroyanopoulos wrote:
> Δεν υπαρχει καποιος με προσβαση στη database του lugistics
> για να μου στειλει το sql schema?

Όχι...

> Αν κρινω απο ορισμενα μυνηματα που ειδα στα archives, δεν
> υπαρχει καινουριο lugistics, ουτε καν σε προσχεδιο. Υπαρχει
> καποιο προσχεδιο που δεν βρηκα στα archives? Δεν μπορω να κανω

Δεν υπάρχει τίποτα, αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί νομίζεις προσπαθώ να
ασχοληθώ κι εγώ;

> και πολλά με το slapd, αν δεν εχω το σχημα της database.

Αυτό που σκεφτόμουνα είναι να δούμε πώς δουλεύει ο slapd με sql. Χρειάζεται
κάποια minimum tables για τα βασικά του πεδία. Αν μας βολεύει, μπορούμε να
"χτίσουμε" τα υπόλοιπα (άσχετα με LDAP) tables γύρω από τα tables του slapd.
Αν όχι, σχεδιάζουμε το schema από την αρχή.

> Αν δεν υπαρχει καποιο, νομίζω οτι χρειαζεται να οριστει, ή εστω
> ψηφιστεί, ενας project leader που να εχει την ευθυνη του σχεδιασμού,
> γιατί το project εχει καθυστερήσει πολύ (η τωρινή κατασταση δεν διαφερει
> ιδιαίτερα απο την κατασταση πρωτου ξεκινήσει το νεο development).

Οκ, αλλά για να υπάρχει leader πρέπει να υπάρχουν και followers και κίνηση δεν
βλέπω... :-) Εσύ πώς πας από χρόνο, θα μπορούσες να αναλάβεις;

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========