Καλημέρα σας...

Nikos Mavroyanopoulos nmav at gnutls.org
Wed Oct 16 12:24:25 EEST 2002

On Wed, Oct 16, 2002 at 11:51:14AM +0300, Theodore J. Soldatos wrote:

> Ναι, κι εγώ έτσι το σκέφτομαι. Μόνο τα απαραίτητα στον LDAP για
> authentication, τα υπόλοιπα στην SQL. Όχι απλά δεν έχει νόημα, αλλά είναι
Οπως το σκεφτηκα το LDAP θα είναι απλως ενα front-end για την sql,
οποτε μπορει να βλεπει μονο τα πεδία που θελουμε. Το μονο
που θα χρειαστώ είναι το υπαρχον η το καινούριο[0] schema της sql, για να δω αν
μπορει να γινει mapping στο ldap. Μπορει καποιος να μου το στειλει;
(τα tables που σχετίζονται με usernames/passwords/uids).

[0] αν εχει αλλαξει στο καινουριο lugistics που ειναι στο igloo.

--
Nikos Mavroyanopoulos
Email: nmav at gnutls org