Καλημέρα σας...

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Wed Oct 16 11:51:14 EEST 2002

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Ειχα καποτε συνδεσει μια sql με τον ldap μεσω unixodbc, για καποια εταιρια,
> και αν θυμαμαι καλά, λειτουργούσε ικανοποιητικά, με αρκετα περιπλοκη
> δομη, μιας και εξιπηρετούσε ενα αρκετα μεγαλο directory (και οχι
> απλα usernames)...

Η δοκιμή που έκανα ήταν μέσω iODBC (βασίστηκα σε ένα how-to που είχε στείλει ο
Σπύρος), και δεν κατάφερα να το κάνω να δουλέψει (όχι ότι το έψαξα και πολύ).
Αυτό που αποκόμισα από την δοκιμή είναι ότι η όλη ιστορία είναι αρκετά
περίπλοκη, ασταθής και undocumented. Λαμβάνοντας υπ' όψην και το overhead σε
ταχύτητα που τρώει ο LDAP, μου φαίνεται καλύτερη λύση να κρατάμε απλά
συγχρονισμένα SQL και LDAP. Βέβαια μπορεί και να κάνω λάθος...

> Απλως ηθελε ενα mapping, απο αυτα τα iso entities (με τα OID), σε sql
> tables. Το μονο προβλημα που ειχα παρατηρήσει είναι μια αδυναμία στα
> binary fields (τουλάχιστον για το odbc) -- τους ειχα στειλει και ενα
> patch, αλλα δεν δουλευε στην MSSQL οποτε μαλλον δεν το εβαλαν! Αν δεν
> το αναλάβει καποιος θα μπορέσω να το κοιταξω εγω μαλλον το σαββατοκυριακο.

Οκ...

> Το κακο αν περάσει ολη η βαση του hellug, στο ldap, είναι οτι θελουμε ενα
> OID για καθε πεδίο... και δεν νομιζω οτι αξιζει καν. Νομίζω πως το καλύτερο
> είναι να περάσουν στο ldap μονο uid-usernames-passwords, τα οποία χρειάζεται
> να είναι shared.

Ναι, κι εγώ έτσι το σκέφτομαι. Μόνο τα απαραίτητα στον LDAP για
authentication, τα υπόλοιπα στην SQL. Όχι απλά δεν έχει νόημα, αλλά είναι
λάθος να χρησιμοποιήσεις τον LDAP σαν database. Ακόμα και αν παίξει το SQL
backend, απλά θα χρησιμοποιήσουμε σαν βάση τα tables του LDAP και πάνω σε αυτά
θα φτιάξουμε επιπλέον για χρήση του Lugistics.

Θ.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========