Ma... Pou einai oi alloi?

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jul 21 19:27:42 EEST 2002

On Sunday 21 July 2002 17:56, Yannis Giftomitros wrote:

> mporeis na to eksighseis ayto se parakalw, epishs kai kapoios allos
> htan arnhtikos, den thimame poios.

η phplib ήταν ένα βοήθημα την εποχή της php3, τότε που η php δεν
υποστήριζε τόσα πολλά features.

τώρα είμαστε στην php 4.2.1 και πιστεύω πως η phplib είναι ψιλοάχρηστη.

η phplib προσφέρει έτοιμο authentication, και μαντεύω πως για αυτό το
λόγο κυρίως την υποστηρίζεις. Δεν έχω κάτσει να δώ με ποιό τρόπο
υλοποιεί το authentication, αλλά υποψιάζομαι ότι δεν θα είναι και το
φοβερό. (νομίζω ότι περισσότερο κλίνει προς το authentication για
shopping carts και τέτοια. εμείς θέλουμε καλύτερο).

> Na ksananakalhpseis ton troxo dhladh, na grapseis mia phplib dikia
> sou.

όχι, ίσα ίσα. όταν η php υποστηρίζει έτσι κι αλλιώς όλες τις db, απλά
δεν έχεις ανάγκη από library, δεν ανακαλύπτεις τον τροχό.

> Tha hthela na dw poses grames kwdika tha xreiasteis gia na to kaneis
> ayto:-)

ίσως και λιγότερες από ότι στο παράδειγμα που έδωσα.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)