OXI TETOIA PRAGMATA (was Re: Ma... Pou einai oi alloi?)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jul 21 19:18:12 EEST 2002

On Sunday 21 July 2002 18:09, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Αν θεωρείς τελευταία λέξη της τεχνολογίας μια SQL βάση που δεν

Για τη βάση δεν θα επιμείνω. Δεν με νοιάζει καν. Είπα απλά την άποψή
μου.

έχω όμως τη διαίσθηση ότι η postgresql sucks. έτσι απλά.

Πάντως, μια που μόνο SELECT, UPDATE και DELETE θα κάνουμε και όχι τίποτα
σπουδαίο, πιστεύω πως η ταχύτητα παίζει ρόλο.

> Ξέρεις πού οδηγεί αυτή η νοοτροπία;
> Σε προγράμματα που μετά από 2 χρόνια είναι τσουβάλια γεμάτα
> if-then-else, τα οποία δεν μπορούν πλεόν να συντηρηθούν και
> πετιούνται στα σκουπίδια για να ξαναγραφτούν από την αρχή.
> Έτσι γράφουν οι ασχετοι σε VB. Τα τελευταία 2 χρόνια που δουλεύω
> επαγγελματικά ως προγραμματιστής έχω δει 3 τέτοια προγράμματα που
> πήγαν στα σκουπίδια.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Και διαφωνώ διότι η php υποστηρίζει κατευθείαν όλες αυτές τις βάσεις.
Αν δεν τις υποστήριζε, θα συμφωνούσα για χρήση κάποιας lib.
Αλλά τώρα, όχι.

Μάλλον το διατύπωσα λάθος. Δεν λέω να γράφεις τα πάντα με if then else.
Δεν είμαι μαζοχιστής. Απλά, να πατάς πάνω σε κάτι άλλο όταν υπάρχει
ανάγκη. Το να πατήσουμε πάνω στην php και να χρησιμοποιήσουμε κάτι
επιπρόσθετο για να μιλάμε στις βάσεις, το θεωρώ το λιγότερο μαζοχισμό.

τέλος πάντων.

> Σήμερα δεν κάνεις τίποτα σοβαρό αν δεν πατήσεις πάνω σε κάτι άλλο.

Forget it, λάθος διατύπωση.

Αν χρησιμοποιείς μια γλώσσα που υποστηρίζει με ένα set συναρτήσεων τόσο
MySQL, όσο και Postgres, mSQL, LDAP κλπ κλπ κλπ ... και θές μετά να
βάλεις άλλη lib με άλλο set συναρτήσεων, δεν είναι χαζό ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering