DOS-Win-To-Linux-HOW-TO-GR ekkinhsh metafrashs.

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Jan 4 23:28:31 EET 2000

Nikos Theodorou wrote:

> Αυτή ήταν η αρχική μου σκέψη, αλλά φοβήθηκα μήπως χαλάσω τη θέση κανενός
> tag (αλήθεια πώς μεταφράζεται το tag; :-) ).

Έλα τώρα ... Δε  μεταφράζεται  :)

> Ευρυπίδη sgml δεν ξέρω, ούτε html..... χρησιμοποιώ διορθωτές όπου
> χρειάζομαι.

Πάντως είναι ευκολότερο να γράφεις ανάμεσα στα original tags ... Ε, απλά
μην τα πειράξεις, δεν είναι εύκολο ?? Πιο δύσκολα είναι αυτά τα
copy-paste που περιγράφεις παρακάτω ... Πιο εύκολο είναι να αγνοείς τα
tags. Λέω, τώρα, δεν ξέρω αν σε βολεύει.

> Ευρυπίδη sgml δεν ξέρω

Περίμενε να βγεί το Magaz 21 ... :-))

> και μετά μετατροπή σε sgml με κάποιες αντιγραφές/επικολλήσεις στο
> πρόγραμμα. Όπως το αντιλαμβάνομαι (και αν θυμάμαι καλά την παρουσίαση του
> προγράμματος στο Magaz) αυτό είναι εφικτό...

Χμ, το πρόγραμμα αυτό (sgml-editor για μας, august το original) δεν
είναι ακριβώς διορθωτής. Πάλι κώδικα και tags γραφεις, αλλά διευκολύνει
επειδή αντί για π.χ. <p> πατάς ένα κουμπί και στο γράφει. Νομίζω πως με
αυτό θα χάσεις παραπάνω χρόνο και θα παιδευτείς (και όταν λέω αυτό δεν
εννοώ το προγραμματάκι, αν μπορείς ξεκίνα με αυτό, αλλά εννοώ την
διαδικασία που είπες, να γράψεις html, να το περάσεις σε text και μετά
σε sgml). Για αυτό λέω να μεταφράζεις ανάμεσα στα tags ...

> Υ.Γ.: DJ, μια που θα διαβάσω κι εγώ το γράμμα σου ούτως ή άλλως, θα
> προτιμούσα να μου απευθύνεσαι όταν αναφέρεσαι σε μένα..... εντελώς
> καλοπροαίρερα το λέω

Ναι, βρε :-)) , απλά έλεγα στον Ευριπίδη: Γιατί, ας πούμε, δεν σου
πρότεινε να μεταφράζεις ανάμεσα στα tags ??

Τέλος πάντων, όπως βολεύεσαι καλύτερα γράψε. Απλά, αν έχεις σκοπό να
ασχολείσαι περισσότερο ή συνέχεια με συγγραφή ανάλογων κειμένων κλπ για
το Linux, θα σου πρότεινα να συνηθίσεις την sgml ...

Cheers !!!
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |