DOS-Win-To-Linux-HOW-TO-GR ekkinhsh metafrashs.

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Tue Jan 4 14:39:48 EET 2000

DJ Art wrote:

> Βέβαια, θα μπορούσε να το κάνει ο ίδιος και να μεταφράζει realtime,
> δηλαδή ανάμεσα στα original tags και να σβήνει σιγά σιγά αυτά που έκανε
> ... :)

Αυτή ήταν η αρχική μου σκέψη, αλλά φοβήθηκα μήπως χαλάσω τη θέση κανενός
tag (αλήθεια πώς μεταφράζεται το tag; :-) ).
Ευρυπίδη sgml δεν ξέρω, ούτε html..... χρησιμοποιώ διορθωτές όπου
χρειάζομαι.

Σχετικά με το διορθωτή όμως, αυτό που έλεγα να κάνω, είναι να το κάνω σε
Netscape Composer (html), μετά αντιγραφή/επικόλληση σε διορθωτή κειμένου
(!), και μετά μετατροπή σε sgml με κάποιες αντιγραφές/επικολλήσεις στο
πρόγραμμα. Όπως το αντιλαμβάνομαι (και αν θυμάμαι καλά την παρουσίαση του
προγράμματος στο Magaz) αυτό είναι εφικτό... αν κάνω λάθος τότε μάλλον θα
ακολουθήσω την ιδέα του DJ.

Υ.Γ.: DJ, μια που θα διαβάσω κι εγώ το γράμμα σου ούτως ή άλλως, θα
προτιμούσα να μου απευθύνεσαι όταν αναφέρεσαι σε μένα..... εντελώς
καλοπροαίρερα το λέω, αλλά όταν διάβασα το γ' πρόσωπο κάπως μου χτύπησε....

> --
> | DJ Art                                                  |
> | email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
> | Personal Linux Page:                                    |
> | http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo
E-MAIL: ntheo at math.auth.gr