ÐÑ: Xfree, AGP, Celeron klp

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Mon Mar 1 10:50:06 EET 1999

Administrator wrote:

> Paidia xeraito...
> sas koinopio to problima pou antimetopizo me to RH5.2  .. To egkatastisame se ena
> Celeron 300A, me mia S3Trio3D (chip 365) se AGP bus kai to X-Free den anagnorize tin
> karta... Epaize mono se 640x480...Kala mexri edo afou to XFree den ypostirize se ayti
> tin ekdosh tin karta ayti. Balame mia palia S3 Trio32 kai ne men tin anagnorise kai
> ekane kanonika configuration allla kollage molis ksekinage to X. Kremage
> teleios...Balame tin idia karta se ena Penium 100 kai ola roloi... pos eksigountai
> ayta???
> [...]

An kai den einai h swsth lista gia na rwthseis.... (bl. linux-greek-users)

An kai den mporw na se fwthsw idietaira.... (bl. den exw AGP)

To XFree86 3.3.3 (http://www.xfree86.org), apo oti kserw uposthrizei AGP. To RH5.2 exei
palaioterh
ekdosh (bghke nwritera), ara dokimase na katebaseis to neotero. Yparxoun RPMs sthn RedHat
(ftp.redhat.com).

Kapote se mia egkatastash eixa ena paromoio problhma (to mhxanhma kolage me to pou
ksekinousa ta X).
Oi logoi htan:
A. to gpm pou diaxeirizetai to mouse se console-mode.
B. sto /etc/X11/xdm/Xservers o X kalountan me kapoia parametro (den 8umamai poia)
pou upoti8etai oti 8a ton ksekinouse pio grhgora, alla ton kolage.

Isws na sumbainei kati paromoio ka se esena. Pantws, se ka8e periptwsh des tis kartes pou
uposthrizei to TELEYTAIO XFree86, mias kai to AGP einai sxetika nea texnologia (SXETIKA
eipa,
mhn pesete na me fate!).

Panayotis.