ÐÑ: Xfree, AGP, Celeron klp

Administrator kasmn at ath.forthnet.gr
Mon Mar 1 10:16:46 EET 1999

Paidia xeraito...
sas koinopio to problima pou antimetopizo me to RH5.2  .. To egkatastisame se ena Celeron 300A, me mia S3Trio3D (chip 365) se AGP bus kai to X-Free den anagnorize tin karta... Epaize mono se 640x480...Kala mexri edo afou to XFree den ypostirize se ayti tin ekdosh tin karta ayti. Balame mia palia S3 Trio32 kai ne men tin anagnorise kai ekane kanonika configuration allla kollage molis ksekinage to X. Kremage teleios...Balame tin idia karta se ena Penium 100 kai ola roloi... pos eksigountai ayta??? Telika paizei o Celeron me Linux...? AGP ypostirizei to Xfree i mipos i S3 Virge DX pou pira den tha doulepsei kai ayti??
An kapoios exei kamia idea ....

D.Strouboulis