Apache WebDAV mount from Windows error

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Sun Aug 22 12:13:30 EEST 2021

* George Fragos [2021-08-21 21:15]:
> Στις 21/8/21 5:32 μ.μ., ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:

> Γειά σου!
> Δεν είμαι εξπέρ, αλλά μήπως πρέπει να αυξήσεις το Μέγιστο Μέγεθος
> (max_size) των προς μεταφορά αρχείων στο αρχείο ρυθμίσεων του σέρβερ; Ή
> μήπως η διαδρομή προς το αρχείο (ή αρχεία) περιέχει χαρακτήρες που τα
> Γουΐντουζ δεν μπορούν να ερμηνεύσουν...;

Ευχαριστώ για τις ιδέες! Τελικά όπως κατάλαβα δεν είναι τίποτα από τα
δύο, και τα σφάλματα που έβλεπα δεν είχαν σχέση με το πρόβλημα. Απλώς
για να παίξει το βίντεο, έπρεπε να κατεβάσει όλο το αρχείο, και σε μεγάλα
αρχεία πάνω από ασύρματο δίκτυο μπορεί να έκανε μερικά λεπτά. Αν το
αφήσω αρκετή ώρα τελικά παίζει. Έκανα μια δοκιμή από Linux με το Davfs2,
και έχει παρόμοια συμπεριφορά.

Με είχε μπερδέψει γιατί κάνοντας mount με sshfs από Linux δεν είχε αυτό
το πρόβλημα, τα βίντεο παίζουν αμέσως και μπορώ να κάνω seek μπρος-πίσω.
Ίσως με το sshfs-win παίζει καλύτερα:

https://github.com/billziss-gh/sshfs-win

Αλέξανδρος