Apache WebDAV mount from Windows error

George Fragos fragos.george at gmail.com
Sat Aug 21 21:15:12 EEST 2021

Στις 21/8/21 5:32 μ.μ., ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους!
>
> Θα ήθελα να βλέπω έναν υποκατάλογο σε έναν Debian server από ένα PC με
> Windows 10, και επειδή ήδη έτρεχε Apache, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω
> WebDAV. Έχω λοιπόν το εξής configuration: (Αρχικά είχα Basic auth αλλά
> επειδή είδα κάποια αναφορά στο δίκτυο ότι υπάρχουν προβλήματα με αυτό,
> δοκίμασα και Digest)
>
> Alias /Files "/home/adia/Files"
> <Location /Files>
>     AuthType Digest
>     AuthName Files
>     AuthDigestProvider file
>     AuthUserFile "/etc/apache2/htdigest"
> [...]

Γειά σου!
Δεν είμαι εξπέρ, αλλά μήπως πρέπει να αυξήσεις το Μέγιστο Μέγεθος
(max_size) των προς μεταφορά αρχείων στο αρχείο ρυθμίσεων του σέρβερ; Ή
μήπως η διαδρομή προς το αρχείο (ή αρχεία) περιέχει χαρακτήρες που τα
Γουΐντουζ δεν μπορούν να ερμηνεύσουν...;