Rooting Android

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Jun 15 11:22:01 EEST 2018

καλημέρα παίδες,

εγώ πάντως θα ήμουν πιο δραστικός (αφού θα έμπαινα στη διαδικασία να
σκαλίσω το τηλέφωνο)

Δηλαδή αντί να κάνω root, να βάλω κάποιο προγραμματάκι που να βγάζει
μια-μια κάποιες εφαρμογές που δε θέλω αλλά στην επόμενη αναβάθμιση θα τα
ξαναφέρει πίσω κ.ο.κ., θα έκανα root με κάποιο
τρόπο (έστω και ύποπτο), θα έβαζα και ένα καλύτερο bootloader (αρχίζει να
μη γίνεται εύκολο για πολλές συσκευές αυτό) και μετά θα πέρναγα ένα ωραίο
και καθαρό (εννοειται χωρίς τις googlιές) android τύπου

https://www.lineageos.org/

Προβλήματα υπάρχουν πολλά, αν υποστηρίζεται η συσκευή, αν θα θες καποια
εφαρμογή που δεν τη βρίσκεις στο f-droid, ακόμα κι αν υπάρχει μπορεί να
έχει κάποια κουτσουρεμένα χαρακτηριστικά σε σχέση με τις συνδεδεμένες με
το market της google κ.ο.κ.

Και φυσικά κανείς δε σου εγγυάται ότι δεν υπάρχει κάποια καρα-τρυπάρα στο
hardware της συσκευής (τύπου Intel-ME). Ακόμα και αυτοί:
https://puri.sm/

δε με πείθουν 100% ότι είναι ΟΚ (ο επεξεργαστής τους θα είναι ARM)

καλό Σ/Κ!

σ.