Rooting Android

d.a.glynos glynos at gmail.com
Thu Jun 14 21:20:36 EEST 2018

Ακόμη και αν το πρόγραμμα δεν βάζει κάποιο malware κατά τη διάρκεια της
rooting διαδικασίας, θεώρησε ότι μετά το rooting δεν θα ισχύει κανένα από
τα security controls που προσφέρει το λειτουργικό σύστημα στις εφαρμογές.
Επίσης κάποιες εφαρμογές που θα διαπιστώσουν ότι έχεις rooted συσκευή θα
σταματήσουν να "παίζουν". Τέλος, κάποια web API's εφαρμογών μπορεί να
σταματήσουν να σου απαντούν σε αιτήματα (βλ. SafetyNet).

Δημήτρης