Re: Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα της χρήσης USB flash drive ως boot & system disk

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Feb 26 11:44:26 EET 2016

On 26/02/2016 11:12, P. Christeas wrote:
> Στις Παρ 26 Φεβ 2016 10:54:01 π.μ. George Notaras έγραψε:

> Πιθανόν. Αν κρίνω από τα SMART commands, που σε κάποια USB controllers
> "κόβονται", θα περίμενα και κάποιες δυσλειτουργίες με τα native commands των
> SSD.
>
> Πάντως, αν έχεις ένα μηχανικό (30MB/s) και ένα SSD (>100MB/s) δίσκο, καλύτερα
> να βάλεις τον SSD απευθείας στο SATA και τον μηχανικό στο USB .

Σ' ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση. Με κάποια μικρή έρευνα που έκανα
κι εγώ, ίσως ναι.

Τώρα έχουν ξεκαθαρίσει σχεδόν όλα τα ζητήματα. Όλες οι λύσεις έχουν τα
υπέρ και τα κατά.

Η top λύση είναι σίγουρα η θυσία του PCI-express για τοποθέτηση adapter
με έξτρα SATA ports. Αλλά κι εκεί θα υπάρξει πρόβλημα, γιατί το
PCI-e->SATA adapter που έχω δεν δίνει συνδέσεις για τροφοδοσία και στη
συγκεκριμένη περίπτωση ο δίσκος δεν θα μπορεί να τροφοδοτηθεί με ρεύμα
από αλλού. Το motherboard τροφοδοτείται από DC power adapter και οι
onboard υποδοχές για τροφοδοσία των SATA δίσκων είναι ίσα ίσα για τις
onboard SATA ports.

Οπότε:

1) ή θα βρεθεί adapter PCI-e->SATA που να δίνει και ρεύμα.
2) ή θα χρησιμοποιηθεί SSD σε USB enclosure ή άλλος USB εξωτερικός σκληρός.
3) ή θα γίνει η πατέντα με τα δύο USB στικ.
4) ή το partition συστήματος θα βρίσκεται σε έναν από τους data disks.

Oh well...