DSL modem γνώμες;

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Apr 14 11:51:39 EEST 2014

On 11/04/2014 16:21, Vangelis Katsikaros wrote:

> Το έχω δοκιμάσει, αλλά δεν έχει πετύχει μέχρι τώρα :(
>
> Η γραμμή είναι: μου δίνουν δωρεάν καινούργιο αλλά πρέπει να ανανεώσω το
> συμβόλαιο για +12 μήνες, ενώ ήδη τρέχει ετήσιο συμβόλαιο (στην
> προηγούμενη ανανέωση δεν είχα ζητήσει φρέσκο modem... καλά να πάθω). Ε,
> μεταξύ μας δεν με τρελαίνει η λογική τους αλλά δεν έχω καταφέρει κατι
> καλύτερο

Πρόσφατα (εδώ και κάτι μήνες) αγόρασα το TP-Link TD-W8970 σε αυτά τα
λεφτά. Είμαι απολύτως ευχαριστημένος και δεν έχω το παραμικρό αρνητικό
να πω. Η αλήθεια είναι ότι τις λειτουργίες file/media/print server δεν
βρήκα τον χρόνο να τις δοκιμάσω ακόμη, οπότε δεν μπορώ να πω γι αυτά. Αν
υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που θα ήθελα και δεν το έχει είναι μια
υποτυπώδης DNS service για το LAN, αλλά ΟΚ και το hosts αρχείο καλό
είναι. Σε γραμμή Forthnet. Δουλεύει και το IPv6.