DSL modem γνώμες;

Vangelis Katsikaros ibob17 at yahoo.gr
Fri Apr 11 16:21:13 EEST 2014

On 04/11/2014 01:48 PM, Γιώργος Πάλλας wrote:

> Άμα τους πιέσεις λίγο στο helpdesk της forthnet θα λυγίσουν και θα σου
> δώσουν φρέσκο.

Το έχω δοκιμάσει, αλλά δεν έχει πετύχει μέχρι τώρα :(

Η γραμμή είναι: μου δίνουν δωρεάν καινούργιο αλλά πρέπει να ανανεώσω το
συμβόλαιο για +12 μήνες, ενώ ήδη τρέχει ετήσιο συμβόλαιο (στην
προηγούμενη ανανέωση δεν είχα ζητήσει φρέσκο modem... καλά να πάθω). Ε,
μεταξύ μας δεν με τρελαίνει η λογική τους αλλά δεν έχω καταφέρει κατι
καλύτερο