Web crawling και ελληνική νομοθεσία

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue May 21 16:21:54 EEST 2013

On 18/05/2013 12:09, George Notaras wrote:
> Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι παράνομο σχετικά με το crawling, indexing

Απ' ό,τι φαίνεται από ένα πρόχειρο ψάξιμο, το θέμα μπορεί να γίνει
αρκετά περίπλοκο. Δεν υπάρχει γενικός κανόνας. Πολλές φορές το αν είναι
το crawling παράνομο ή όχι εξαρτάται από το σκοπό για τον οποίο γίνεται.
Πχ όταν ο σκοπός είναι η αντιγραφή μιας βάσης δεδομένων και στη συνέχεια
commercial χρήση της, τότε το πράγμα μάλλον μπλέκει. Επίσης μπλέκει όταν
τα data της βάσης δεδομένων, τα οποία έχουν εισαχθεί από διάφορους
χρήστες, καλύπτονται από κάποια περίεργη privacy policy.

Αυτό που βγάζω ως συμπέρασμα είναι ότι, όταν υπάρχει αμφιβολία για το αν
είναι παράνομο ή όχι το crawling, συνήθως δηλαδή όταν ο σκοπός του
crawling ξεφεύγει από τα πλαίσια της λειτουργίας μιας τυπικής μηχανής
αναζήτησης, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει κάποιος να
συμβουλευτεί δικηγόρο για να είναι σίγουρος.

ΥΓ: Φυσικά όλα αυτά είναι η γνώμη μου. Δεν γνωρίζω νομικά.