Web crawling και ελληνική νομοθεσία

P. Christeas xrg at linux.gr
Sat May 18 11:04:45 EEST 2013

On Saturday 18 May 2013, Thanos Kyritsis wrote:

> Εντωμεταξύ, εγώ έχω μια τεράστια (νομική) ένσταση σε όλο αυτό, που
> φυσικά δεν είναι απλώς η άποψή σου, είναι ο τρόπος με τον οποίο
> αρκετός "κόσμος" βλέπει σήμερα τα websites, δηλαδη ως "έργο".

Νομίζω, ο κανόνας του copyright είναι /νόμος/ , όχι απλά πως "βλέπουμε" τα
πράγματα.

Και καλύπτει οποιαδήποτε έκφραση λόγου (γραπτού, προφορικού κλπ.)

Εκτός αν ισχύουν ειδικές συνθήκες, πχ. οι κανόνες της δημοσιογραφίας που
επιτρέπουν την περιορισμένη αναδημοσίευση, ο ακαδημαϊκός κανόνας, θέματα
προσωπικών δεδομένων κλπ κλπ.

Κι όπως λέμε για τις GPL κλπ, τις ερμηνεύουμε όπως μπορούμε, μέχρι να
/δοκιμαστούν/ στο δικαστήριο[1].

[1] στο αγγλοσαξωνικό σύστημα, αρκεί μία δίκη για να γίνει "νόμος" για όλες
τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Στο δικό μας, απλά θα μας δείξει πώς καταλαβαίνουν
οι δικαστές την άδεια.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!