Web crawling και ελληνική νομοθεσία

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat May 18 04:49:39 EEST 2013

On 17/05/2013 15:10, Theodore Lytras wrote:
>  είμαι νόμιμος ή παράνομος?

Κατά τη γνώμη μου Θοδωρή αυτό είναι το δευτερεύον ζήτημα που θα έπρεπε
να σε απασχολεί.

Το ουσιώδες ζήτημα είναι αν θα μπορούσε μια υπηρεσία όπως την
περιγράφεις να σταθεί μακροχρόνια. Η γνώμη μου είναι πως όχι.

Ο λόγος είναι ότι η υπηρεσία βασίζεται στην αυθαίρετη πεποίθηση ότι το
περιεχόμενο που αντλεί από την μία και μοναδική πηγή της θα είναι αιώνια
το σωστό, παρόλο που δεν έχει συνάψει κάποια συμφωνία με τον πάροχο του
περιεχομένου (αν αντιλαμβάνομαι σωστά).

Ο πάροχος, αν θεωρήσει πως βλάπτεται, θα μπορούσε πολύ εύκολα και νόμιμα
να τροφοδοτεί την υπηρεσία σου με ψεύτικο ή παραπλανητικό περιεχόμενο με
σκοπό να κλονίσει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι χρήστες στην υπηρεσία
σου, έτσι ώστε αργά ή γρήγορα αυτή να πάψει να έχει λόγο ύπαρξης.

Οπότε πιστεύω πως το πρωτεύον ερώτημα θα έπρεπε να είναι πώς θα
εξασφαλίσεις το σωστό περιεχόμενο χωρίς τη συγκατάθεση του πάροχου.

Τέλος, για το αν μια τέτοια υπηρεσία (με εξασφαλισμένο σωστό
περιεχόμενο) θα ήταν νόμιμη ή παράνομη εξαρτάται καθαρά από το πώς
χρησιμοποιείς και διανέμεις το περιεχόμενο σε σχέση με την άδεια χρήσης
του. Ό,τι ισχύει για τις διάφορες μηχανές αναζήτηση θα ίσχυε και για την
υπηρεσία αυτή.

--
Γιώργος