Anaptiksi web efarmogis

Christos Houtouridis hoo2.ch.pub at gmail.com
Wed May 1 10:50:22 EEST 2013

Γεια σας,

Αν και δεν είναι πάλι πολύ σχετικό το mail, απευθύνομαι εδώ γιατί νομίζω
ότι αρκετοί μπορεί να είναι οι ενδιαφερόμενοι.

Από την εταιρία μου θέλουμε να κάνουμε μια δικτυακή εφαρμογή αρκετά απλή
την οποία θα ανεβάσουμε σε δικό μας server. Η εφαρμογή θα κάνει 3-4
πράγματα και χρειάζεται βάση δεδομένων και επικοινωνία με το file system
του client. Ακόμα θέλουμε να κάνουμε και ένα site της προκοπής. Του οποίου
το περιεχόμενο να μπορούμε να τροποποιούμε. Ψάχνουμε λοιπόν κάποιον που να
μπορεί να μας κάνει μια προσφορά και να κόψει στο τέλος ένα τιμολόγιο για
αυτά τα δύο. Απλά με την προσφορά είμαστε λιγάκι βιαστικοί. Η υλοποίηση δεν
είναι και τόσο.

Για περισσότερες πληροφορίες και για όποιον ενδιαφέρεται ας μου στείλει εδώ:
hoo2.ch.pub_at_gmail.com

Χρήστος