Μπέρδεμα με ελληνικά σε PDF

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Jun 17 11:37:22 EEST 2013

On 06/15/2013 01:19 AM, Fanis Dokianakis wrote:
> Νομίζω ότι είναι ένας αλγόριθμος μονοαλφαβητικής αντικατάστασης. Το
> κλειδί/πίνακας αντικατάστασης είναι το embedded font.
>
> Για να το λύσεις, βγάζεις τη σωστή θέση των γραμμάτων από το embedded font και
> με ένα tr το διορθώνεις. Αν και βλέπω ότι το "ι"  και το "τ" γίνονται και τα
> δυό "η" άρα μπορεί να κάνω λάθος, και να είναι κάτι πιο πολύπλοκο.

Βασικά η "φλασιά" μου ήρθε από την παρατήρηση του Φάνη (δύο γράμματα
αντιστοιχούν σε ένα)

Μπορεί να είναι πολυαφαβητική η αντικατάσταση οπότε και πάλι γίνεται
κάτι αλλά θέλει αρκετό ψάξιμο πρώτα να βρείς το μέγεθος του κλειδιού

http://en.wikipedia.org/wiki/Kasiski_examination

και μετά να κάνει πολλές μονοαλφαβητικές αντικαταστάσεις

Κοιτώντας πάντως το αρχικό κείμενο, τα τονισμένα πεζά ελληνικά παίζουν
ΟΚ. Επίσης τα κενά και κάποια άλλα γράμματα πχ. το πεζό δέλτα "δ" ή το
άτονο πεζό ωμέγα "ω" είναι πάλι 1-1. Υπ' αυτή την έννοια, η
"κρυπτογράφηση" είναι για γέλια [όπως στην ταινία με το Βέγγο: "το άλφα
είναι βήτα, και το βήτα είναι άλφα" και τα λεφτά ήταν μέσα στο "αβρελβκι"]

Να πώ μια χαζομάρα; Μήπως είναι θέμα encoding τύπου utf-8 <-> iso-8859-7
(ή χειρότερα! windows-1253);