Μπέρδεμα με ελληνικά σε PDF

Fanis Dokianakis fanis at infloop.gr
Sat Jun 15 01:19:11 EEST 2013

Στις Wed 12 of Jun 2013 11:45:43 Theodore Lytras γράψατε:
> Στις 12 Ιουν 2013 11:19 ΠΜ, ο χρήστης "Tassos Bassoukos" <
>
> abas at isag.meng.auth.gr> έγραψε:
>
> μπορεί να συμβεί και σε αρχεία που έχουν μόνο λατινικά γράμματα.

> ΟΚ, και τωρα τι μπορει να γινει??
>
> BTW, ας σημειωθει οτι στο ιδιο pdf υπαρχουν και αγγλικοι χαρακτηρες, οι
> οποιοι εμφανιζονται κανονικοτατα..
>
> Θοδωρης

Βασικά έχει γίνει obfuscate από το συντάκτη του pdf.
Υπάρχει ένα online εργαλείο που κάνει αυτή τη δουλειά ώστε να μη τυπώνονται τα
pdf και να μη αντιγράφονται, πέρα από το lock που βάζει το ίδιο το pdf. Δε
θυμάμαι που βρίσκεται όμως.

Νομίζω ότι είναι ένας αλγόριθμος μονοαλφαβητικής αντικατάστασης. Το
κλειδί/πίνακας αντικατάστασης είναι το embedded font.

Για να το λύσεις, βγάζεις τη σωστή θέση των γραμμάτων από το embedded font και
με ένα tr το διορθώνεις. Αν και βλέπω ότι το "ι"  και το "τ" γίνονται και τα
δυό "η" άρα μπορεί να κάνω λάθος, και να είναι κάτι πιο πολύπλοκο.

Φάνης