Re: Διανομή που χρησιμοποιείται σε media players

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Thu Jan 17 09:53:07 EET 2013

2013/1/17 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>

> Αν ήξερες να μου απαντήσεις, δε θα το ρωτούσες αυτό. :P

[...]
> Γενικά, δεν έχω ασχοληθεί πολύ. Το μόνο που θέλω είναι να βρω κάποιο
> official documentation για το SDK3 ή SDK4 του βασικού firmware. Μέχρι
> τώρα είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πιθανότατα αυτό το SDK το παρέχει
> η realtek στους άλλους κατασκευαστές, αλλά, επειδή αυτό μπορεί να μην
> ισχύει, σκέφτηκα να ρωτήσω και στη λίστα.

Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι αυτό όντως ισχύει, ότι το φτιάχνει η ίδια η
realtek και δεν υπάρχει κάποιο επίσημο manual (θα με εξέπληττε αν
έδιναν ακόμα και source).

Από ότι λένε εδώ
http://forums.hardwarezone.com.sg/home-theatre-audiophiles-13/playon-hd-essential-sneak-preview-2986038.html
"There is another tasteful name than SDK4. The actual Realtek
platform "codename" is call Casablanca and we've rooted the
original SDK and painted it artistically with our very own Playon!GUI 2.0"
Επιβεβαιώνονται λοιπόν οι σχετικές υποψίες.

Χαιρετισμούς,
Παντελής