Διανομή που χρησιμοποιείται σε media players

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Jan 17 09:02:51 EET 2013

On 17/01/2013 07:35, Pantelis Koukousoulas wrote:
> 2013/1/17 George Notaras <gnot at g-loaded.eu <mailto:gnot at g-loaded.eu>>
>
>     Έχω δει αναφορές σε διάφορα φορουμ κτλ ότι το firmware που έχουν
>     διάφοροι hardware media players βασίζεται σε κάποιο SDK3 ή SDK4.
>
>     Γνωρίζει κάποιος τι είναι αυτό το SDK; Software Development Kit τίνος
>     πράγματος; Ποιοι το αναπτύσσουν; Υπάρχει κάποιο official development
>     website ή documentation;
>

> Πρέπει να δώσεις περισσότερες πληροφορίες.
> Π.χ., παράδειγμα; (μοντέλο embedded media player που
> χρησιμοποιεί αυτό το firmware)
> Επίσης κάποιο link για το forum στο οποίο αναφέρεσαι;

Αν ήξερες να μου απαντήσεις, δε θα το ρωτούσες αυτό. :P

Πραγματικά αυτές οι πληροφορίες δεν θα βοηθήσουν. Για παράδειγμα ψάξε
στο google για:

  media player firmware realtek sdk3

Συνήθως τέτοιο firmware έχουν players με chip της realtek. Μερικά από τα
*πολλά* μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει στο παρελθόν:

- CinemaTube
- ACRyan Playon HD
- Patriot Box Office Media Player
- Viewsonic VMP72 (μάλλον και VMP73)
- Xtreamer
- Asus O!Play

Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλά άλλα, όλα μάλλον βασισμένα σε κάποιο
reference board.

Εγώ έχω ένα Viewsonic VMP72 (κάπως παλιό). Έχω βάλει διάφορα firmware
και η μόνη αλλαγή που κάνω συνήθως σε ορισμένα από αυτά είναι να ρυθμίσω
το τηλεκοντρόλ επειδή δεν παίζει.

Γενικά, δεν έχω ασχοληθεί πολύ. Το μόνο που θέλω είναι να βρω κάποιο
official documentation για το SDK3 ή SDK4 του βασικού firmware. Μέχρι
τώρα είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πιθανότατα αυτό το SDK το παρέχει
η realtek στους άλλους κατασκευαστές, αλλά, επειδή αυτό μπορεί να μην
ισχύει, σκέφτηκα να ρωτήσω και στη λίστα.