λεξικό kindle

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Wed Jan 2 17:12:41 EET 2013

On 22/12/2012 10:35 μμ, Nick Apostolakis wrote:
> Καλησπέρα, παρατηρώ εδώ και λίγο καιρό οτι στο kindle3 δεν λειτουργεί
> πλέον η αναζήτηση λέξης στο λεξικό του.
>
> Προφανώς μετά απο κάποιο update της amazon κάπου έσκασε το
> συγκεκριμένο feature.
> Μήπως έχει πάρει κανενός το μάτι κάτι σχετικό σε κανένα φόρουμ;

Λοιπόν μετά απο λίγο σκάλισμα παρατήρησα το εξής.

Η αυτόματη αναζήτηση στο λεξικό δεν παίζει σε βιβλία τα οποία έχω
μετατρέψει πρόσφατα με το calibre, παίζει σε βιβλία που έχω πάρει απο
την αμαζον
καθώς και παλιότερα βιβλία που έχω μετατρέψει.

Μάλλον κάτι τρώει στα language metadata ο coverter του calibre

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr