λεξικό kindle

Nick Apostolakis nickapos at oncrete.gr
Wed Jan 2 17:00:01 EET 2013

On 31/12/2012 01:14 μμ, Giorgos Keramidas wrote:
> Φαίνεται πως αυτό είναι bug των software-based Kindles:
> http://www.textkit.com/greek-latin-forum/viewtopic.php?f=23&t=18615
>
> Στο Kindle Touch που έχω εγώ, παίζει το λεξικό του Liddell&  Scott από το
> παραπάνω link, αλλά δεν ξέρω αν γίνεται να παίξει στο Kindle3 :-(

ευχαριστώ για την απάντηση γιώργο
χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλο το κόσμο.

το λινκ που δίνεις παραπάνω είναι μεν σχετικό με το πρόβλημα μου, αλλά
το θέμα είναι οτι εγώ δεν έχω αλλάξει
το λεξικό του kindle με κάτι άλλο.
έχω το μαμά. δε μου χρειάζονται τα ελληνικά στο λεξικό κάνω μια χαρά
δουλιά με το επεξηγηματικό που έχει μέσα.
Απλά δε παίζει ούτε αυτό. (Προφανώς αναφέρομαι στην αυτόματη αναζήτηση
λέξης άμα πας με το κέρσορα πάνω της)

Επίσης τι ακριβώς εννοείς με το software based kindle? Το δικό μου είναι
το κανονικό kindle 3.

                    Nick Apostolakis
               e-mail: nickapos at oncrete.gr
          Web Site: http://nick.oncrete.gr