Postfix + Spamassassin + aliases

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Feb 6 15:22:43 EET 2013

On 06/02/2013 11:52, Alex Ballas wrote:
> Καλημέρα! Έχω έναν mail server που σερβίρει σε διάφορα domains. Τα mails
> του server μου, είναι μια μείξη (mailbox + aliases). Για την ακρίβεια,
> τα περισσότερα είναι aliases. Τόσο καιρό (καλώς η κακώς) τό 'χα χωρίς
> κάποιο spam filtering, μόνο με DNSBLs. Μετά από ένα περιστατικό με ένα
> compromised site, αποφάσισα να βάλω greylisting + να ανανεώσω τις DNSBls
> με καλύτερες. Σκεφτόμουν την λύση του SpamAssasin, αλλά πως ακριβώς θα
> δουλέψει με τα aliases? Αν κάνει κάτι mark σαν spam, μετά τι? Η λύση του
> να μη το στέλνω καθόλου δε νομίζω πως είναι πολύ σωστή. Πάντα θα
> [...]

Disclaimer: έχω καιρό να ασχοληθώ, οπότε μπορεί να γράψω κάτι που δεν
ισχύει.

Γενικά δε νομίζω να έχει σημασία για το SA αν η διεύθυνση email
αντιστοιχεί σε alias ή σε mailbox. θα κάνει το φιλτράρισμα και το
μαρκάρισμα του μηνύματος με βάση τα rules και τα global/user preferences.

Αν ένα μήνυμα μαρκαριστεί λανθασμένα ως spam, τότε δύο λύσεις υπάρχουν:

1) ή ρυθμίζεις το SA, ώστε την επόμενη φορά να μην μαρκάρει παρόμοιο
μήνυμα ως σπαμ. Αυτό θα ήταν καλό να γίνει με χρήση ξεχωριστών user
preferences για κάθε domain/alias/mailbox.

2) ή φτιάχνεις ένα σύστημα απομακρυσμένου training του SA.

Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι άλλο.