Postfix + Spamassassin + aliases

Alex Ballas alex at ballas.org
Wed Feb 6 11:52:41 EET 2013

Καλημέρα! Έχω έναν mail server που σερβίρει σε διάφορα domains. Τα mails
του server μου, είναι μια μείξη (mailbox + aliases). Για την ακρίβεια,
τα περισσότερα είναι aliases. Τόσο καιρό (καλώς η κακώς) τό 'χα χωρίς
κάποιο spam filtering, μόνο με DNSBLs. Μετά από ένα περιστατικό με ένα
compromised site, αποφάσισα να βάλω greylisting + να ανανεώσω τις DNSBls
με καλύτερες. Σκεφτόμουν την λύση του SpamAssasin, αλλά πως ακριβώς θα
δουλέψει με τα aliases? Αν κάνει κάτι mark σαν spam, μετά τι? Η λύση του
να μη το στέλνω καθόλου δε νομίζω πως είναι πολύ σωστή. Πάντα θα
υπάρχουν false positives.

Φιλικά

--
Alex Ballas