Διαχείριση pull-requests σε mirror repository

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Dec 2 11:13:39 EET 2013

On 01/12/2013 23:31, Γιώργος Κεραμίδας wrote:

> [...]
> μπορεί να σε βοηθήσει να κρατάς συγχρονισμένα τα δύο remote repos είτε
> είναι σε hg είτε σε git.  Αυτό που δεν καλύπτει αυτό είναι το 'full'
> integration με pull requests, δηλαδή το σενάριο:
>
>   - Κάποιος ανοίγει ένα pull request στο github repository.
>
>   - Κάποιος άλλος βλέπει το hg repository στο bitbucket και...
>
>     - Ο δεύτερος μπορεί να δει το active pull request.
>
> Αν δε σε πειράζει να είναι χωρισμένα τα pull requests σε δυο διαφορετικά
> μέρη ή να έχεις issue trackers σε δυο διαφορετικά σημεία, τότε μπορείς
> να κάνεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα με το fast-export/import format.

Επομένως, αν γίνει χρήση των fast-export/fast-import, μπορεί κανείς να
κάνει merge τα pull requests στο github από το web ui και στη συνέχεια
να κάνει χρήση ενός από τα παρακάτω:

1) git-fast-export -> hg fastimport ή
2) hg convert ...

Θα τα δοκιμάσω σύντομα μόλις βρεθεί ο απαραίτητος χρόνος.

Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

:D