Διαχείριση pull-requests σε mirror repository

Γιώργος Κεραμίδας gkeramidas at gmail.com
Sun Dec 1 23:31:27 EET 2013

On Sun, 01 Dec 2013 09:15:42 +0200, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:

> Όντως δεν φαίνεται να υπάρχει καθαρός τρόπος να γίνουν αυτά.
> Πάντως χθες ανακάλυψα ένα post[1] στο blog του Github που δίνει μια
> εύκολη λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς των αλλαγών, που περιέχονται σε
> ένα pull request στο Github, στο repository στο Bitbucket.

Για να συγχωνεύσεις τα ίδια τα commits υπάρχει τρόπος, κι είναι αυτός
που είπε ο Πάνος Χρηστέας: με git-fast-export / git-fast-import.  Αυτό
μπορεί να σε βοηθήσει να κρατάς συγχρονισμένα τα δύο remote repos είτε
είναι σε hg είτε σε git.  Αυτό που δεν καλύπτει αυτό είναι το 'full'
integration με pull requests, δηλαδή το σενάριο:

  - Κάποιος ανοίγει ένα pull request στο github repository.

  - Κάποιος άλλος βλέπει το hg repository στο bitbucket και...

    - Ο δεύτερος μπορεί να δει το active pull request.

Αν δε σε πειράζει να είναι χωρισμένα τα pull requests σε δυο διαφορετικά
μέρη ή να έχεις issue trackers σε δυο διαφορετικά σημεία, τότε μπορείς
να κάνεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα με το fast-export/import format.

Είναι που εκεί με λένε gkeramidas :-)