Διαχείριση pull-requests σε mirror repository

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Dec 1 11:20:27 EET 2013

On 01/12/2013 10:55, P. Christeas wrote:

> Γίνεται, και το έχω κάνει με git-fast-[import|export] . Αυτή η τεχνολογία
> επιτρέπει σε DVCSs να συγχρονίζουν τα δέντρα (μαζί με τα branches τους, δηλ.)
> ένα-προς-ένα.
> Δηλ. πχ. ένα commit από bazaar φαίνεται ως branch στο git, το κάνω εκεί merge
> και μετά η έκδοση εμφανίζεται αντίστοιχα και στην ιστορία του bazaar.

Κι εγώ το 1-way syncing το κάνω με fast-export από hg σε git με αυτό εδώ
το script (https://bitbucket.org/gnotaras/bucket2hub/src). Είναι πολύ
πρόχειρο, ίσα-ίσα να κάνει τα βασικά. Χρησιμοποιεί αυτό εδώ:
http://repo.or.cz/w/fast-export.git

Χρήση του fast-import (ή του extension 'convert' του mercurial) δεν έχω
κάνει ακόμα.

> Όμως, πάλι, το "κόλπο" είναι τα scripts που θα ανακαλύψουν τα branches στην
> μία υπηρεσία και θα τα φέρουν στην άλλη. Δηλ. να μιλήσεις με το API του site
> και να μάθεις αν έχει pull requests ή όπως τα λένε στη κάθε μία. Εγώ έβαλα
> ολόκληρη βάση με σύστημα polling και συγχρονισμού για να "συντονίζει" τα fast-
> exports/imports. YMMV

Αυτό ακούγεται καλό, αλλά προϋποθέτει αρκετή δουλειά. Τώρα που έγραψες
για τα APIs δίνεις μια νέα διάσταση στο θέμα, την οποία είχα παραβλέψει
εντελώς! :)