Διαχείριση pull-requests σε mirror repository

P. Christeas xrg at linux.gr
Sun Dec 1 10:55:01 EET 2013

On Saturday 30 November 2013, George Notaras wrote:
> Υποθέτουμε το παρακάτω σενάριο:
> Το κύριο source code repository (Α) ενός project χρησιμοποιεί το
> Mercurial VCS και βρίσκεται στην υπηρεσία Bitbucket.
>
> Με αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργείται στην υπηρεσία Github ένα
> Git repository (B), το οποίο είναι mirror του Α.
>
> Και τα 2, Α & Β, δέχονται pull requests Μέσω των μηχανισμών της κάθε
> υπηρεσίας.

Γίνεται, και το έχω κάνει με git-fast-[import|export] . Αυτή η τεχνολογία
επιτρέπει σε DVCSs να συγχρονίζουν τα δέντρα (μαζί με τα branches τους, δηλ.)
ένα-προς-ένα.
Δηλ. πχ. ένα commit από bazaar φαίνεται ως branch στο git, το κάνω εκεί merge
και μετά η έκδοση εμφανίζεται αντίστοιχα και στην ιστορία του bazaar.

Όμως, πάλι, το "κόλπο" είναι τα scripts που θα ανακαλύψουν τα branches στην
μία υπηρεσία και θα τα φέρουν στην άλλη. Δηλ. να μιλήσεις με το API του site
και να μάθεις αν έχει pull requests ή όπως τα λένε στη κάθε μία. Εγώ έβαλα
ολόκληρη βάση με σύστημα polling και συγχρονισμού για να "συντονίζει" τα fast-
exports/imports. YMMV

--
Disclaimer waiver: When you send me an unencrypted email, you implicitly
allow me, or any 3rd person reading our mails, to do anything I/they wish