c++: long to const char*

John Tsiombikas nuclear at member.fsf.org
Thu Sep 27 20:22:40 EEST 2012

On Thu, Sep 27, 2012 at 02:05:35PM +0300, Theodore Lytras wrote:

> Εγώ θέλω να μετατρέψω τα bytes του long σε bytes του char (sic!) ώστε αυτούσια
> να τα αποθηκεύσω μετά σε ένα binary αρχείο. (Βλ. την απάντηση που έγραψα στον
> Τάσσο). Αυτό ψάχνω και δε βρίσκω έναν καλό τρόπο...

Ma den exei diafora... ta bytes einai bytes... An thes na grapseis ena
long se ena arxeio kai den se endiaferei na to diabaseis sosta se CPU
diaforetikou endianess, apla: fwrite(&my_long, 1, sizeof my_long, file);

Den xreiazetai kapoia idieteri metatropi apo "long bytes" se "char
bytes" i kati tetoio :)

An se endiaferei to endianess, tote prepei na skeyteis peri tou file
format sou ligo perisotero. Pithanes periptoseis:
- convert to a specific endianess before storing (px htonl/ntohl)
- store the writer's endianess in the file kai diabase analoga
- convert to text

--
John Tsiombikas
http://nuclear.mutantstargoat.com/