c++: long to const char*

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Thu Sep 27 14:05:35 EEST 2012

Στις Πεμ 27 Σεπτ 2012, ο/η Pantelis Koukousoulas έγραψε:

> ο long είναι 8 bytes σε amd64.
>
> ο σωστός τρόπος ως προς τι;
>
> http://stackoverflow.com/questions/5447316/convert-long-to-char-const
>
> Χαιρετισμούς,
> Παντελής

Ευχαριστώ, αλλά δεν εννοούσα αυτό, πράγματι. Στο link η ερώτηση είναι για να
μετατρέψεις τον αριθμό σε ASCII χαρακτήρα προς εκτύπωση. Αυτό στην Qt γίνεται
με την QByteArray::number().

Εγώ θέλω να μετατρέψω τα bytes του long σε bytes του char (sic!) ώστε αυτούσια
να τα αποθηκεύσω μετά σε ένα binary αρχείο. (Βλ. την απάντηση που έγραψα στον
Τάσσο). Αυτό ψάχνω και δε βρίσκω έναν καλό τρόπο...

Φιλικά,
Θοδωρής

--
"Beauty is transitory."