Re: HELLUG και ανεξάρτητες ομάδες

Vasillis Kioustelidis vasillis.kioustelidis at gmail.com
Wed Sep 19 19:43:26 EEST 2012

Λάμπρο βρίσκω ότι η τοποθέτηση σου έχει αρκετά καλά σημεία εντούτοις οφείλω
να σημειώσω το εξής:

   - οι ανοιχτές συνελεύσεις του hellug στο hackerspace εξυπηρετούν ακριβώς
   μια τέτοια προοπτική, να γίνουν δηλαδή κοινές ενέργειες και να υπάρξει
   αλληλοϋποστήριξη μεταξύ των μελών των δυο κοινοτήτων/ομάδων.
   - Σπάνιος έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε κάποιο feedback από τα μέλη
   όταν δημοσιεύονται θέματα στην λίστα. Επίσης η συμμέτοχη των μελλών στα
   ανοιχτά Δ/Σ είναι οριακά ανύπαρκτη. Πως μπορούν να προκύψουν συνεργασίες
   και κοινή εργασία των μελλών σε αυτό το πλαίσιο;
   - Εξίσου οφείλω να σημειώσω ότι τα υπάρχοντα μέλη του συλλόγου σπάνιος
   ασχολούνται με τα θέματα που γράφονται στην λίστα.
   - Τέλος θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα: Πως ακριβώς θα μπορέσει να
   εμφανίσει έργο ο σύλλογος όταν τα μέλη αποφεύγουν συστηματικά να
   συγκροτηθούν;

- Βασίλης