HELLUG και ανεξάρτητες ομάδες

Lambros Papadimitriou lambrospd at gmail.com
Fri Sep 14 13:20:20 EEST 2012

Με βάση την απάντηση του Νίκου, θέλω να ξεκινήσω ένα thread για το
κλασσικό πρόβλημα του HELLUG:

"Πως γίνεται ο σύλλογος να προσελκύσει παραπάνω τους νέους;"

Προτιμώ να μην αναλυθεί τόσο το φαινόμενο των ανεξάρτητων ομάδων,
λίστες, φόρουμς, κ.ο.κ., που προσωπικά δεν το θεωρώ πρόβλημα, όσο η
αποξένωση που έχουν οι ομάδες μεταξύ τους. Χωρίς να το έχω αναλύσει το
θέμα, ακόμα θεωρώ ότι δεν υπάρχει επικοινωνία τόσο και ο καθένας
προσπαθεί να τα βγάλει πέρα και να αναδειχθεί μόνος του. Φαινόμενο πολύ
κοντά στην ελληνική νοοτροπία (σσ. ssh access σε πλανήτη).

Οπότε, πρέπει να βρεθεί λύση για αυτό. Βρίσκω πολύ καλή προσέγγιση π.χ.
του hackerspace, που στην τελική θεωρώ ότι πρέπει να προσεγγίζει αρκετά
τις μικρότερες ηλικίες. Μπορεί κάποιος να το επαληθέψει αυτό; Άμα
συμβαίνει, μπορώ να το αιτιολογήσω στο γεγονός ότι προσφέρει πραγματική
βοήθεια και χώρο / υλικές υποδομές σε κάποιον που δεν χρειάζεται να
είναι και μέλος του (με πληρωμή). Μήπως τελικά αυτή η ομάδα κατάφερε
κάτι που ο σύλλογος το σκεφτόταν μόνο για το "απώτερο μέλλον";

Σε κάθε περίπτωση, θα ήθελα να πω ένα μπράβο σε αυτήν την ομάδα. Άμα
καταφέρει και αντέξει και στις οικονομικές δυσκολίες των εποχών, μπορεί
να γίνει μία πολύ δημιουργική ομάδα με νέους.

Οπότε μία πρόταση μου θα ήτανε να αναπτύξουμε περισσότερη επικοινωνία -
σχέση με αυτήν την ομάδα που είναι αρκετά ενεργή και να συνεισφέρουμε,
ώστε να καταφέρουμε να βρούμε νέο κόσμο που να προθυμοποιηθεί και σε
δραστηριότητες πέρα από κει. Το σημαντικότερο είναι να έχουμε άτομα
ενεργά για να πηγαίνουν σε σχολεία / εκθέσεις / events, παρά να δίνουν
ετήσια συνδρομή.

Πείτε απόψεις και προτείνετε κάτι επί του θέματος.