list reply

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Sep 19 14:00:06 EEST 2012

On 19/9/2012 12:39 μμ, Kostantinos Koukopoulos wrote:

> λάθος. σε έναν κόσμο χωρίς πνευματικά δικαιώματα το BSD πιθανότατα θα
> υπήρχε και θα ήταν public domain. Το ίδιο θα στοιχημάτιζα και για τον
> πυρήνα του Linux εδώ που τα λέμε. Το γεγονός ότι σήμερα, υπαρχόντων
> των πνευματικών δικαιωμάτων γίνεται ανάπτυξη λογισμικού υπό το πλαίσιο
> αυτών δεν σημαίνει ότι απόντων των πνευματικών δικαιωμάτων δεν θα
> γίνονταν η ίδια ή ανάλογη ανάπτυξη λογισμικού υπό το public domain.

> Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς διάβασες (έκανες quote ένα σωρό
> πράγματα). Η τροποποίηση του μέσου στο οποίο είναι αποτυπωμένος ο
> [...]

Δεκτά όλα αυτά, αν και διαφωνώ. Αντιλαμβανόμαστε διαφορετικά τα πράγματα.

Αν μου επιτρέπεις, μια συμβουλή: ξανασκέψου πώς θα ήταν ο κόσμος χωρίς
ιδιοκτησία άυλων αγαθών, διότι δεν πείθεις ότι το έχεις ήδη κάνει.

Φιλικά,
Γιώργος

ΥΓ: Οι άδειες Creative Commons είναι copyright-based. Ισχύουν τα ίδια με
τις copyleft άδειες (επίσης copyright-based) του ΕΛΛΑΚ.