list reply

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Sep 18 12:06:35 EEST 2012

On 18/9/2012 11:40 πμ, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Είναι 2 διαφορετικά πράγματα κατά τη γνώμη μου. O ρόλος του trademark
> είναι ακριβώς η αποφυγή της δυσφήμησης, δεν είναι το ίδιο με την ιδιοκτησία.

Μα και το trademark σε κάποιον ανήκει. Έχει ιδιοκτήτη.

Επίσης, ρόλο έχουν και τα πνευματικά δικαιώματα μιας αναρτημένης άποψης
στο διαδίκτυο. Για παράδειγμα, την προστατεύουν από τροποποιήσεις, αν ο
εκφραστής της άποψης το επιθυμεί.

Γιατί θα πρέπει η άποψή μου να είναι τροποποιήσιμη; Συνεχίζει να είναι η
άποψή μου εφόσον επιδέχεται τροποποιήσεις; Και ποιος μπορεί να αποφανθεί
για το αν τροποποιήθηκε ή όχι, εφόσον κανείς δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα;

> Την κατοχύρωση αυτή την απολαμβάνουν όλοι (και οι σχεδιαστές κλπ,
> για παράδειγμα δεν θα μπορούσε κάποιος να σχεδιάσει το Μωάμεθ σε
> άσεμνες πόζες να βάλει τη δική σου υπογραφή και να το μοιράσει
> σε όλη τη Μέση Ανατολή αν το όνομά σου θεωρούνταν trademark
> αυτοδίκαια και ισόβια).

Όλα αυτά τα προβλήματα όμως μπορούν να λυθούν σε ένα δικαστήριο, μόνο
επειδή υπάρχουν τα πνευματικά δικαιώματα, ώστε ένα φυσικό ή νομικό
πρόσωπο να μπορεί να συνδεθεί με κάποιο άυλο αγαθό. Αλλιώς θα έπρεπε να
μονομαχούμε ή να κάνουμε νταηλίκια ο ένας στον άλλον προκειμένου να
λύσουμε τις διαφορές μας.

Υπάρχει ένα πρόβλημα για κάθε σου λύση. :)

Φιλικά,
Γιώργος