list reply

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Sep 18 11:50:23 EEST 2012

Φυσικά, για να τη λήγουμε σιγά-σιγά τη συζήτηση μια και νομίζω το
κουράσαμε το θέμα πολύ, με την τωρινή επικρατούσα κουλτούρα
τίποτα από αυτά που λέμε ή εγώ ή ο Τσιομπίκας ή ο οποιοσδήποτε
άλλος που συμφωνεί με το πνεύμα της κοινοκτημοσύνης και της
ελεύθερης διάδοσης των άυλων έργων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.

Νομίζω σε αυτό συμφωνείς κι εσύ και ο Στάθης.

Εμείς λέμε ότι ίσως υπάρχει ελπίδα να αλλάξει η κουλτούρα αυτή
(και ότι η GPL και το ΕΛ/ΛΑΚ βοηθάει σε αυτό), εσύ λες ότι δεν
πρόκειται να αλλάξει ποτέ μια και ορισμένα ένστικτα είναι έμφυτα
στην ανθρώπινη φύση όπως η απληστία, τουλάχιστον αυτό
καταλαβαίνω.

Στην πράξη κανείς από εμάς πιθανότατα δεν έχει 100% δίκιο
και η αλήθεια είναι μάλλον κάπου στη μέση ή μάλλον κάπως πιο
πολύπλοκη.

Μπορούμε να συνεχίσουμε λοιπόν τις δουλειές μας και αν θέλετε
αν βρεθούμε κάποια στιγμή σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή κι εδώ από
κοντά μπορούμε να το συζητήσουμε πιο διεξοδικά το θέμα σε
καταλληλότερες συνθήκες :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής