list reply

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Tue Sep 18 11:40:34 EEST 2012

2012/9/18 George Notaras <gnot at g-loaded.eu>:

> Δηλαδή είναι αποδεκτή η ύπαρξη δικαιωμάτων για ένα άυλο πράγμα, όπως πχ
> ένα όνομα ή ένα σύμβολο ψηφιακού προϊόντος που περιλαμβάνει μια γραμμή
> και 5 γράμματα ή έναν κύκλο με μια αλεπού που στριφογυρνάει;
>
> Οι γραφίστες, σχεδιαστές κτλ δε νομίζεις ότι θα ήθελαν κι αυτοί να
> απολαμβάνουν παρόμοια ελευθερία με τον coder και να γλιτώσουν από
> τέτοιου είδους περιορισμούς και κολλήματα;

Είναι 2 διαφορετικά πράγματα κατά τη γνώμη μου. O ρόλος του trademark
είναι ακριβώς η αποφυγή της δυσφήμησης, δεν είναι το ίδιο με την ιδιοκτησία.

Την κατοχύρωση αυτή την απολαμβάνουν όλοι (και οι σχεδιαστές κλπ,
για παράδειγμα δεν θα μπορούσε κάποιος να σχεδιάσει το Μωάμεθ σε
άσεμνες πόζες να βάλει τη δική σου υπογραφή και να το μοιράσει
σε όλη τη Μέση Ανατολή αν το όνομά σου θεωρούνταν trademark
αυτοδίκαια και ισόβια).