list reply

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Mon Sep 17 21:53:11 EEST 2012

2012/9/17  <rouvas at mm.di.uoa.gr>:

[ Τα περί πολιτικής και ζωικού βασιλείου τα παραλείπω. Δεν διεκδικώ την
ψήφο σου, συζήτηση κάνουμε ]

> "...ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΣ ότι η αποτελεσματική επιβολή των δικαιωμάτων
> διανοητικής ιδιοκτησίας
> έχει καίρια σημασία για τη διατήρηση της οικονομικής ανάπτυξης σε όλους
> τους βιομηχανικούς
> κλάδους και παγκοσμίως..."

Εγώ δε συμφωνώ με αυτή τη διαπίστωση, εσύ συμφωνείς. Αυτό νομίζω
είναι η ουσία, έτσι δεν είναι;

> [...]
> εξίσωση ή ένας αλγόριθμος ή η φόρμουλα ενός φαρμάκου είναι το ίδιο
> πραγματικά με ένα κεφάλι τυρί, ένα σπίτι ή ένα βότσαλο (με διαφορετικές
> αξίες, βέβαια). Στο βαθμό που για τα "φυσικά" προϊόντα υπάρχει και γίνεται
> αποδεκτή η έννοια της "ιδιοκτησίας", το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για
> τα άυλα έργα.
>
> Λόγω, όμως, της διαφορετικής φύσης των άυλων έργων (π.χ. η "κατανάλωσή"
> τους δεν μειώνει το "απόθεμα"), ζητήματα όπως οι άδειες χρήσης, που είχαν
> μικρό νόημα σε φυσικά προϊόντα, εδώ αποκτούν μεγαλύτερη βαρύτητα και

Κατά τη γνώμη σου, προσωπικά έχω άλλη γνώμη, ακριβώς λόγω της
διαφορετικής φύσης των άυλων έργων. Το ίδιο νομίζω ότι λένε και
στο FSF.

Όχι ότι μας ρώτησε κανείς, αλλά κουβέντα να γίνεται :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής