list reply

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Sep 17 18:49:25 EEST 2012

On 17/9/2012 6:37 μμ, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Πολύ απλά επειδή δε θα είναι "δικά του", δε θα έχει δηλαδή κάποιας μορφής
> αποκλειστικότητα, δε θα έχει κάποιο κίνητρο να το κάνει.

Πώς δε θα 'χει. Μπορεί κάποιος να βελτιώνει το υπάρχον software και να
δίνει το binary μόνο αφού προπληρωθεί από 100 ανθρώπους. Μπορεί επίσης
να ζητάει να προπληρωθεί για να ανοίξει τον κώδικα.

> Επίσης δε θα υπάρχει καμμιά νομοθεσία να μου απαγορέψει το reverse
> engineering.

Ναι, αλλά το reverse engineering δεν είναι λύση που δίνει κάποια
προοπτική. Θα ήταν πάρα πολύ καλύτερο να μπορείς να αναγκάσεις νομικά
τους άλλους να ανοίξουν τον κώδικα, όπως κάνει η GPL.