Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

rouvas at mm.di.uoa.gr rouvas at mm.di.uoa.gr
Wed Oct 31 12:20:16 EET 2012

George Notaras wrote:

> ΟΚ. Έτσι όντως εξηγείται. Αν και αυτό μου φέρνει περισσότερο σε
> ``ανταλλαγή``. Αρχικά θεώρησα ότι αναφέρεται σε υλοποίηση ενός
> *συγκεκριμένου* feature με εναλλακτικές μεθόδους σε σχέση με εκείνες που
> πιθανόν να περιγράφονται στο κείμενο, κάτι το οποίο, υπο προϋποθέσεις,
> μπορεί να είναι και παράλογο, εφόσον μιλάμε για έργο πληροφορικής όπου
> υπάρχει ευελιξία στον μέγιστο βαθμό.
>
> Σε κάθε περίπτωση, νομίζω ότι είναι ασαφές.

Oxi, einai entelos ksekatharo.
I etairia A ofeilei na katathesei mia prosfora A(P) pou na kaliptei to
sinolo 'h meros ton prodiagrafon tou ergou (kata tin krisi tis).

Apagoreuetai na katathesei deuteri prosfora.

Kathe etaireia mporei na katathesei mia kai mono mia prsofora.

Episis, an i etaireia goustarei stin prosfora tis ektos tou aparaititou na
kalipsei tis prodiagrafes tou diagonismou ilikou/logismikou, na prosferei
kai epipleon iliko/logismiko pou kaliptei pragmata pou den zitountai apo
tin prokiriksi, einai eleutheri na to kanei, arkei auta na min einai
desmeutika gia tin epilogi/aksiologisi tis prosforas tis kai prokeimenou
auto na einai safes, tha prepei na episimainontai os "proeraitika".

Oi diagonismoi tou dimosiou xreiazontai kai ligo eksikoiosi:-)

-Stathis